יום ראשון, 30 באפריל 2023

תזכורת חשובה למי שהספיק לשכוח: הופק סרטון קצר ומדהים (17 דקות) בו אלי ציפורי ואבי וייס משוחחים עם פרופ' טליה איינהורן על המשפט, הרפורמה והמערכת המשפטית. כל מה שצריך לדעת על הרפורמה ממי שנמצאת בלב הנושא. שיחה קצרה על המישפט וכיצד התנהלו החקירות, חושפות חוליים במערכת המשפט שכדאי לחשוב עליהם. פרופ' איינהורן נחשבת למשפטנית בקנה מידה עולמי ומכירה את רבדיה השונים של המערכת המשפטית. כדאי להקשיב לה בדבריה על מחאת הייטקיסטים, על קושי בהמצאת ראיות במשפט נתניהו ואיך הכל נקשר למערכת אחת ששווה לבחון אותה.

 תזכורת חשובה למי שהספיק לשכוח: הופק סרטון קצר ומדהים (17 דקות) בו אלי ציפורי ואבי וייס משוחחים עם פרופ' טליה איינהורן על המשפט, הרפורמה והמערכת המשפטית. כל מה שצריך לדעת על הרפורמה ממי שנמצאת בלב הנושא.

שיחה קצרה על המישפט וכיצד התנהלו החקירות, חושפות חוליים במערכת המשפט שכדאי לחשוב עליהם. פרופ' איינהורן נחשבת למשפטנית בקנה מידה עולמי ומכירה את רבדיה השונים של המערכת המשפטית.

כדאי להקשיב לה בדבריה על מחאת הייטקיסטים, על קושי בהמצאת ראיות במשפט נתניהו ואיך הכל נקשר למערכת אחת ששווה לבחון אותה.

זו חשיפה המוסתרת (ובכוונה) מהציבור, בכלי התקשורת המרכזיים. הסרטון המיוחד, שמומלץ לצפייה ולהפצה, נמצא בלינק כאן: https://youtu.be/xylQtRhmNeA.

פרטים נוספים ומרתקים למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/PoliceExposed. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain