יום שני, 16 במאי 2022

שאלה מזעזעת ונוקבת: איפה פרקליט המדינה? איפה היה פרקליט המדינה עו"ד עמית איסמן היום בבית המשפט המחוזי בי-ם, אחרי הבקשה הדרמטית שהוא והיועמ"ש הגישו באמצעות עו"ד ליאת בן-ארי שווקי לבית המשפט, לתקן את כתב האישום? איפה הדוגמה האישית? האחריות האישית? זה הוא שקבע יעד ארצי של השבת אמון הציבור בפרקליטות!! איך עתיד להתממש יעד כזה, אם פרקליט המדינה מסתתר מאחורי הסינר של עו"ד ליאת בן-ארי? לא מן הראוי והמתבקש היה שיתייצב היום בביהמ"ש אחרי בקשה כה דרמטית? אפילו נתניהו טרח והגיע היום לבית המשפט. הוא, לא. פחדן. איפה הוא בפרשיית זדורוב? ככה חוקרים מומחה? ככה תוקפים את כל רופאי המכון? הרי ידוע שעו"ד איסמן עצמו אישר את קו החקירה התוקפני וההזוי, שאנו נתקלים בו, במחוזי בנצרת. אז איפה היה פרקליט המדינה בתיקי האלפים? הוא מהמאדים? האם לא מן הראוי, במקום עוד שקרים והזיות, אחר מה שקרה בשבוע החולף והיום, להוציא הודעה לציבור, שהנושא ייבחן מקצועית ושהוא יפעל לתקן את הכשלים? במקום זה הוא נותן לרכיכות להדליף כל יום עוד שקרים לשופרות ולתולעי המשפט ההזויים! ועוד שאלה - לא מן הראוי שמר פרקליט מדינה יכתת רגליו לביהמ"ש, לא רק היום?!!!! איפה החתירה למגע? איפה יכולת הניהול האישית שלו? הוא הרי מנהל בדרגה הכי בכירה בפרקליטות, עם משכורת עתק של שופט עליון, נהג צמוד ותנאי פנסיה מדהימים. הפרקליטות היא באחריותו של עו"ד איסמן. שלא יברח מאחריות. הוא לא יכול להסתתר ולהגיד: זה לא אני. הוא היה בצוות שאישר לד"ר אביחי מנדלבליט להגיש את כתבי האישום התפורים נגד נתניהו. הוא היה ראש "הצוות החיצוני" בתהליכי ההחלטות (איפכא מסתברא) ותמך אישית בשערורייה הפלילית המזוויעה הזו, שנחשפת בבית המשפט, של הונאת בית המשפט ע"י פרקליטים בכירים, שבאחריותו האישית.

 שאלה מזעזעת ונוקבת: איפה פרקליט המדינה?

איפה היה פרקליט המדינה עו"ד עמית איסמן היום בבית המשפט המחוזי בי-ם, אחרי הבקשה הדרמטית שהוא והיועמ"ש הגישו באמצעות עו"ד ליאת בן-ארי שווקי לבית המשפט, לתקן את כתב האישום?
איפה הדוגמה האישית? האחריות האישית?
זה הוא שקבע יעד ארצי של השבת אמון הציבור בפרקליטות!!
איך עתיד להתממש יעד כזה, אם פרקליט המדינה מסתתר מאחורי הסינר של עו"ד ליאת בן-ארי?
לא מן הראוי והמתבקש היה שיתייצב היום בביהמ"ש אחרי בקשה כה דרמטית? אפילו נתניהו טרח והגיע היום לבית המשפט. הוא, לא. פחדן.
איפה הוא בפרשיית זדורוב? ככה חוקרים מומחה? ככה תוקפים את כל רופאי המכון?
הרי ידוע שעו"ד איסמן עצמו אישר את קו החקירה התוקפני וההזוי, שאנו נתקלים בו, במחוזי בנצרת.
אז איפה היה פרקליט המדינה בתיקי האלפים? הוא מהמאדים?
האם לא מן הראוי, במקום עוד שקרים והזיות, אחר מה שקרה בשבוע החולף והיום, להוציא הודעה לציבור, שהנושא ייבחן מקצועית ושהוא יפעל לתקן את הכשלים?
במקום זה הוא נותן לרכיכות להדליף כל יום עוד שקרים לשופרות ולתולעי המשפט ההזויים!
ועוד שאלה - לא מן הראוי שמר פרקליט מדינה יכתת רגליו לביהמ"ש, לא רק היום?!!!! איפה החתירה למגע? איפה יכולת הניהול האישית שלו?
הוא הרי מנהל בדרגה הכי בכירה בפרקליטות, עם משכורת עתק של שופט עליון, נהג צמוד ותנאי פנסיה מדהימים.
הפרקליטות היא באחריותו של עו"ד איסמן. שלא יברח מאחריות. הוא לא יכול להסתתר ולהגיד: זה לא אני.
הוא היה בצוות שאישר לד"ר אביחי מנדלבליט להגיש את כתבי האישום התפורים נגד נתניהו.
הוא היה ראש "הצוות החיצוני" בתהליכי ההחלטות (איפכא מסתברא) ותמך אישית בשערורייה הפלילית המזוויעה הזו, שנחשפת בבית המשפט, של הונאת בית המשפט ע"י פרקליטים בכירים, שבאחריותו האישית.
זו הכל אחריות שלו וגם של עו"ד מומי למברגר. המשנה שלו ושל עו"ד עמית מררי, ועוד חברים ב"קליקה".
גם הם לא יינקו מאחריות, אבל הוא הראשון. הוא פרקליט המדינה. הוא הראשון בהיררכיה. לא אחרון. שום מסך לא יכול להסתיר את אחריותו האישית.
עוד פרטים בכתבת העדכונים השוטפים מהחקירה הנגדית של פילבר יש כאן: https://bit.ly/FilberBenZur.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain