יום שני, 18 באפריל 2022

החשיפה של בן כספית ב"מעריב" (עוד פרטים כאן: https://www.facebook.com/avi.weissmsc/posts/10160427972610312) מתחברת לשאר ההסתרות והחסיונות של הקשרים המיוחדים בין מודיעין מ"י לשב"כ.

 החשיפה של בן כספית ב"מעריב" (עוד פרטים כאן: https://www.facebook.com/avi.weissmsc/posts/10160427972610312) מתחברת לשאר ההסתרות והחסיונות של הקשרים המיוחדים בין מודיעין מ"י לשב"כ, בדגש על מערכות החדירה לסמארטפונים. יודגש, שנשלחו שאלות נוקבות לצמרת השב"כ ולרוה"מ, בעניין מה שנחשף על ידי בסדרת חשיפות זו - בלינק להלן. תשובות לא התקבלו. די ברור למה.

ייתכן וסביר להניח, שיש קשר ישיר בין היעלמות המידע של "הפיוז'ן סנטר" המודיעיני המשטרתי, בידיים של חברת "המימד החמישי", לבין "השתלת" 2 ראשי אגפים לשעבר בשב"כ ב"ועדת הטיוח של הפגסוס על שם עו"ד עמית מררי", לבין האזהרה שקיבל שר הביטחון דהיום בני גנץ, בדצמבר 2018, על כך שכביכול האיראנים פרצו לו לסמארטפון.
ניתוח מעמיק של הסיפור המסריח ביותר הזה, של פריצה איראנית כביכול לסמארטפון של בני גנץ, מצויה בלינק להלן. על פי מיטב ידיעתנו והניתוחים המוצגים על ידנו, מדובר ב"עבודה עברית" ולא איראנית, במקרה של "הפריצה לסמארטפון" של בני גנץ.
כל הפרטים בסדרת הכתבות שהלינק כאן הוא רק אחד מ-10 כתבות החשיפה: https://bit.ly/MeraiBigLies.
מי ששותק ולא מפיץ את המידע ומסייע להחזיר את השפיות, היושר, החוק והצדק למדינת ישראל, הופך בשתיקתו לשותף למציאות שהפכנו וממזמן - ל"שטאזילנד".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain