יום חמישי, 3 בפברואר 2022

ציוץ משותף לאלי ציפורי ואבי וייס:

 ציוץ משותף לאלי ציפורי ואבי וייס: יחידת הסיגינט-סייבר של המשטרה, רח׳ הרטום 14 הר החוצבים, ירושלים, בניין של 18 קומות, 500 עובדים.

זו מפלצת האזנות ושאיבת חומרים מהסלולר-מחשב לא חוקית ברובה, שהקים רוני אלשיך בידיעת שי ניצן, בן ארי ויהודית תירוש. זו המפלצת, שהם השתמשו בה כדי להפיל את נתניהו מהשלטון. מי הם המפקדים של התופעה המדהימה, הלא חוקית והמזעזעת הזו: כיום תנ"צ דורון יאיר, שמונה לרח"ט הסיגינט-סייבר ביום 31.12.18, והוא החליף את תנ"צ יואב חאסן [בתמונה המצ"ב, בעת קבלת דרגת התנ"צ, בין השר דאז אהרונוביץ' למפכ"ל דאז דנינו], שמונה ב- 13.3.14, בעת שהמפלצת הזו, של שאיבת מידע מהסמארטפונים שלכם, נכנסה לבניין שבתצלום. שניהם הגיעו מקהילת המודיעין. תפקידו האחרון של דורון יאיר היה מפקד מערך הדרכה למודיעין ולסייבר בחיל המודיעין בשנים 2016-18. שום רקע או הכשרה בתחומי המשטרה או אכיפת חוק. שם ניסיון משטרתי, שום הבנה בזכויות האזרח, חוקי יסוד וחוקי מדינת ישראל. כלום מכלום.
עוד פרטים על השערורייה המחרידה הזו: https://bit.ly/NSoSpies כך אפשר להפעיל "שוטרים", שלא מבינים מה זה להיות שוטרים, למטרות לא חוקיות כנגד נבחרי ציבור ו"אנשים שמפריעים" לפרקליטות ולמפכ"ל. לשקר זה כלום עבורם. עוד במאמר: "אין תקומה למשטרה ולפרקליטות ללא עקירת "תרבות השקר והטיוח" מתוכן!": https://bit.ly/PoliceNewLies. על תרבות השקר והטיוחים של עבירות פנימיות מזעזעות בפרקליטות יש כאן: https://bit.ly/PraklitutSecrets, https://bit.ly/PraklitutSecrets2.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain