יום ראשון, 31 באוקטובר 2021

שיפור טיב השירות במוקד הטלפוני של בנק הדואר? לא במשמרת של יועז הנדל. משרד התקשורת נענה לדרישת בנק הדואר לדחיית יישום טיב השירות במוקד הטלפוני על חשבון הציבור- ומשם הנושא רק הולך ומתדרדר עם קנסות מגוחכים.

 שיפור טיב השירות במוקד הטלפוני של בנק הדואר? לא במשמרת של יועז הנדל. משרד התקשורת נענה לדרישת בנק הדואר לדחיית יישום טיב השירות במוקד הטלפוני על חשבון הציבור- ומשם הנושא רק הולך ומתדרדר עם קנסות מגוחכים. בזמן שהציבור ניצב מול סניפי דואר שנסגרים ועומסים באשנבי הקהל ובמוקדים הטלפוניים, הוא יכול לפחות להעביר את הזמן בקריאה על "הרפורמה בדואר", ששר התקשורת מפמפם בתקשורת. כל הפרטים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain