יום שלישי, 27 ביולי 2021

הוט-מובייל נתנה לסיני ליבל להמתין על הקו 17 דקות ומשלמת על כך ביוקר. סיני ליבל, שמחליף את משרד התקשורת, שלא מתפקד, זכה שוב בתביעה בעניינים צרכניים

 הוט-מובייל נתנה לסיני ליבל להמתין על הקו 17 דקות ומשלמת על כך ביוקר. סיני ליבל, שמחליף את משרד התקשורת, שלא מתפקד, זכה שוב בתביעה בעניינים צרכניים, הפעם נגד הוט-מובייל. הוא מגיש תביעות צרכניות בדרישה לפיצוי, תביעות בסכומים קטנים יחסית, לבירור בבית המשפט לתביעות קטנות, כדי לקבוע תקדימים לאלה, שיבואו אחריו ויתבעו אף הם את החברות המפרות את החוק, תנאי הרישיון והמתעללות בלקוחות שלא כדין. זאת, בזמן שמשרד התקשורת מתעלם מהנעשה בשוק התקשורת ונותן גיבוי וחיפוי לכאוס.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain