יום שני, 22 במרץ 2021

אבישי גרינצייג פרסם כעת ב"גלובס" (https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001364980) חשיפה מאוד מוזרה ומעניינת גם בעיתוי שלה (כותרת בלבד): "מדוע מנכ"ל וואלה לשעבר אילן ישועה לא נחקר באזהרה? עמדות בכירי משרד המשפטים נחשפות. בחודש הבא יעלה מנכ"ל וואלה לשעבר על דוכן העדים כעד מרכזי בפרשת בזק-וואלה במשפטו של נתניהו • מאחר שישועה לא נחקר באזהרה, הסנגורים טענו כי הוא עד מדינה, וכי ההסכם עימו מוסתר • גלובס חושף את המחלוקת בצמרת משרד המשפטים לגבי מעמדו המשפטי של ישועה." מדובר באחד ממהלכי ה-Cover הכי ירודים ונחותים, ממש על סף הפלילי, בשת"פ מלא של כתב גלובס, מהלכים שנועדו "להלבין" את אילן ישועה ועדותו ו"להלבין" את החלטות צמרת הפרקליטות והיועמ"ש, בעניינו. המציאות המתועדת היטב נחשפה על ידי אבי וייס (וע"י אחרים, דוגמת אלי ציפורי ואבי זלינגר) כאן: https://bit.ly/Tik4000No52.

 אבישי גרינצייג פרסם כעת ב"גלובס" (https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001364980) חשיפה מאוד מוזרה ומעניינת גם בעיתוי שלה (כותרת בלבד): "מדוע מנכ"ל וואלה לשעבר אילן ישועה לא נחקר באזהרה? עמדות בכירי משרד המשפטים נחשפות.

בחודש הבא יעלה מנכ"ל וואלה לשעבר על דוכן העדים כעד מרכזי בפרשת בזק-וואלה במשפטו של נתניהו • מאחר שישועה לא נחקר באזהרה, הסנגורים טענו כי הוא עד מדינה, וכי ההסכם עימו מוסתר • גלובס חושף את המחלוקת בצמרת משרד המשפטים לגבי מעמדו המשפטי של ישועה."
מדובר באחד ממהלכי ה-Cover הכי ירודים ונחותים, ממש על סף הפלילי, בשת"פ מלא של כתב גלובס, מהלכים שנועדו "להלבין" את אילן ישועה ועדותו ו"להלבין" את החלטות צמרת הפרקליטות והיועמ"ש, בעניינו. המציאות המתועדת היטב נחשפה על ידי אבי וייס (וע"י אחרים, דוגמת אלי ציפורי ואבי זלינגר) כאן: https://bit.ly/Tik4000No52.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain