האם משרד התקשורת יהרוג גם את הרפורמה בהקלטת שיחות במוקדי השירות? הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן הגישה הצעת תיקון חוק לאישור הכנסת, שמחייבת גם את חברות התקשורת להקליט את השיחות במוקדי השירות, לשמור את ההקלטות הללו למשך שנתיים ולספק את ההקלטות לכל לקוח הדורש זאת. האם מש' התקשורת, שעובד רק בשירות האינטרסים הכלכליים של קבוצת סלקום\IBC, יהרוג את הרפורמה הזו, כמו שסירס לחלוטין את רפורמת "6 הדקות" למענה במוקדי השירות? שאלה טובה עם תשובה ברורה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה