מי לא מגן עלינו משטף שיחות הספאם, הצינתוקים והרובוטים המטרידים בטלפון? בעידן "העבודה/למידה מרחוק" עלתה באופן דרמטי החשיבות להגנה על מערכות התקשורת מפני הונאות, הצקות, ספאם והטרדות. בארה"ב ובקנדה כל ספקיות התקשורת נמצאות במרוץ להתאמת המערכות שלהן בסלולר ובקווי לתקני STIR/SHAKEN, שמונעים ספאם ו-Robocalls, ושלא שמעו עליהם בישראל, כי משרד התקשורת עוסק במרוץ אובססיבי לספק רק את הצרכים של קבוצת סלקום\IBC. מה קורה במדינות, שהדאגה לציבור ולהגנת הפרטיות שלו בתחום הטלפוניה - היא ערך חשוב?
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה