יום שישי, 18 בספטמבר 2020

מנכ"לית משרד התקשורת נכנעה ללחץ שלי ופרסמה 2 פרוטוקולים מוסתרים! חשיפת 2 הפרוטוקולים בגלל הלחץ שלי, חשפה את "השיטה הסיציליאנית"

 מנכ"לית משרד התקשורת נכנעה ללחץ שלי ופרסמה 2 פרוטוקולים מוסתרים! חשיפת 2 הפרוטוקולים בגלל הלחץ שלי, חשפה את "השיטה הסיציליאנית" של המשרד כדי לטרלל את הוט גם בקנסות ולהוביל אותה להיכנע לרצונות ולצרכים הכלכליים של קבוצת סלקום המתחרה שלה. חשיפת הסיבות להסתרת הפרוטוקולים ואיך סייעה צמרת המשרד לכניעת הוט לקליקה של סלקום \ IBC. אמש, בלי שום הודעה לציבור, כמה שעות לפני היציאה לפגרת החג והסגר, לאחר שדרשתי ממנה לפרסם את הפרוטוקול של "הוועדה המייעצת" לעניין קנס, שהוטל על הוט טלקום, פרסמה המנכ"לית, לירן אבישר בן- חורין, לא רק את הפרוטוקול שהוסתר, שדרשתי לפרסמו, אלא נאלצה להוסיף פרסום גם של פרוטוקול קודם לו, שבכלל לא ידעתי על קיומו. הפנייה שלי לרוה"מ לפטר את המנכ"לית לטובת שוק התקשורת - עדיין בתוקף.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain