יום שבת, 29 באוגוסט 2020

חשיפת הטעויות וההטעיות בדרך להקמת מפלגה על בסיס פריסת סיבים בישראל.

 חשיפת הטעויות וההטעיות בדרך להקמת מפלגה על בסיס פריסת סיבים בישראל. רוה"מ בנימין נתניהו ושר האוצר ישראל כ"ץ טועים בתמיכתם במהלך פריסת הסיבים של שר התקשורת יועז הנדל, מהלך שרק בעוד כמה שנים נדע את שיעור נזקיו, ושיחזור אליהם כבומרנג. ההיסטוריה חוזרת על עצמה: נתניהו שוב טועה והפעם בהבנת תכנית הנדל, כפי שטעה בהבנת תכנית שר התקשורת, משה כחלון, שהפך את "רפורמת הסלולר" למפלגה פוליטית, כאשר "מהפכת כחלון המפוברקת בסלולר" יצרה נזקים אדירים לא רק לשוק התקשורת. כעת אנו נמצאים באותו סרט עם הנדל כשחקן ראשי ובתחום תשתיות אחר - הסיבים לבתים, בדרך להקמת מפלגת "דרך ארץ - פריסת סיבים בארץ".

פרק שני בסדרה, ש"מרימה את המסך" מאחורי תכנית הנדל, להפיכת פריסת הסיבים למנוף פוליטי לבניית מפלגה (שזה עתה קמה, בראשותו ובשותפות עם ח"כ צבי האוזר), ואיך השר רתם את "תופרי תיק 4000" לטובת קידום מהלך פוליטי זה.
השלב השני בכל תכנית כזו צריך להיות: הטעיית דעת הציבור ברגולציה, שאיש לא מבין אותה, ושנועדה להסתיר את האינטרסים הכלכליים והכוחות העומדים מאחוריה. פרק שני זה עוסק בשלב השני הזה: מחירים וטכנולוגיות של פריסת סיבים לבתים, ואיך הנדל מסתיר כעת, שבסופו של המהלך, תוכניתו תוביל להתייקרות לצרכנים, שיתחברו בסיבים לבתים, ואת מי תשרת ההתייקרות הזו. איך הודעת הנדל סותרת את מה שבזק דיווחה לבורסה ואת מה שכלי תקשורת הבינו מהודעתו, ומה יכולות בזק והוט לעשות כעת לאור הנתונים הנחשפים?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain