איך שר התקשורת יועז הנדל קיבל החלטות לדפוק את ציבור הצרכנים והציג זאת כהישג?
כל כלי התקשורת (למעט אחד) נפלו בפח בהודעה השקרית של השר על הפחתת ההוצאה השנתית של הצרכן על שירותי אינטרנט ביתי ויצירת כתובת אחת מול ספק אינטרנט. שום משפט לא נכון בהודעה זו, והכי חמור: "הקליקה" ביצעה תרגיל בלתי חוקי ופלילי, לכאורה, בתחום הסיבים בשירות סלקום \ IBC, שהשתלב בהודעה על הוט. הסברים למי שלא קלט את השקרים והספינים המזעזעים בהודעת השר, ואיך השר הורס את התחרות כדי שהכסף יישאר ב"משפחה" מועדפת אחת.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה