איך מפסיקים להיות "פראיירים" ומתנתקים משירותי IP-Centrex של בזק וסלקום? למה שורר עדיין מצב בלתי נתפס ובלתי הגיוני בו יש מעל ל-150,000 לקוחות עסקיים "פראיירים" בשירותי הסנטרקס של בזק ועוד שליש מכמות זו בסלקום? למה הם עדיין תקועים עם הדבר המיושן, היקר, הפגום וחסר הערך העסקי הנקרא Centrex? כל מה שכל גולש, מנהל ובעל עסק צריכים לדעת על מרכזיות טלפוניה לעסקים ובענן, כעת ובתקופה שאחרי מגפת הקורונה, ואיך להשתחרר ממלכודת "הסחורה הישנה" ולעבור לשירות בענן, שהוא מוצר זול בהרבה ויותר מתקדם ומותאם לצרכים העסקיים של היום ומחר ממה שיש ב-IP-Centrex?
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה