יום רביעי, 12 בפברואר 2020

מחקר: שינוי מגמה בתקיפות הסייבר - התוקפים ממחזרים מידע שכבר נגנב. האמון במותגים כמו גוגל, יו טיוב, אפל ואמזון משמש למתקפות דיוג מוצלחות.

מחקר: שינוי מגמה בתקיפות הסייבר - התוקפים ממחזרים מידע שכבר נגנב. האמון במותגים כמו גוגל, יו טיוב, אפל ואמזון משמש למתקפות דיוג מוצלחות. הדו"ח מבוסס על ניתוח תובנות וניטור שוטף של 70 מיליארד אירועי אבטחה מדי יום ביותר מ-130 מדינות. כל הממצאים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain