יום רביעי, 8 בינואר 2020

חוויית המשתמש וצרכיו במרכז תהליך המעבר לדיגיטל. הטרנספורמציה הדיגיטלית מהווה חלק מהאסטרטגיה העסקית והתפעולית של הרבה ארגונים.

חוויית המשתמש וצרכיו במרכז תהליך המעבר לדיגיטל. הטרנספורמציה הדיגיטלית מהווה חלק מהאסטרטגיה העסקית והתפעולית של הרבה ארגונים. לשם כך, הם מחויבים לאמץ תפיסות, טכנולוגיות ופתרונות חדשים בכל הנוגע להנגשת אפליקציות ומידע למגוון הרחב של המשתמשים, באופן מאובטח, מכל מקום ובכל זמן. יש מספר נושאים חשובים בעולם ה-End User Computing המשתנה והיכרות עימם מסייעת להבין יותר את היבט הנגישות של המשתמשים. מהם האופנים להנגשת תוכן ארגוני באופן מאובטח למכשירי הקצה השונים?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain