יום שבת, 22 ביוני 2019

האם צ'ט וצ'טבוט הם חובה ב"קול סנטר" (Call-Center)? צ'ט קיים מזה שנים ב"קול סנטר" ובשנים האחרונות נכנס הצ'טבוט. האם הם המפתח להצלחת המגע עם לקוחות קיימים ופוטנציאלים?

האם צ'ט וצ'טבוט הם חובה ב"קול סנטר" (Call-Center)? צ'ט קיים מזה שנים ב"קול סנטר" ובשנים האחרונות נכנס הצ'טבוט. האם הם המפתח להצלחת המגע עם לקוחות קיימים ופוטנציאלים? מהן 4 האסטרטגיות ליישום צ'ט וצ'טבוט בסוגי ה"קול סנטר" המתאימים לעסקים קטנים עד בינוניים ומהן הסכנות בשימוש בהם? טיפים טרם רכישת מערכת צ'ט וצ'טבוט ל"קול סנטר". 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain