ממתי לקוחות הסלולר זכאים למענה 24/7 במוקדי החברות - לכל תקלה טכנית?
"הרמת מסך" מעל לתעלומה המובילה לתביעה אישית של סיני ליבל כנגד בכירים במש' התקשורת: מדוע המשרד מסתיר מכ-9 מיליון מנוי הסלולר, שעל פי החלטת מנכ"ל המשרד לאחר שימוע, הם היו זכאים כבר ממרץ 2019 למענה 24X7 במוקד של חברות התקשורת - לכל תקלה טכנית?
"הרמת מסך" מעל לתעלומה המובילה לתביעה אישית של סיני ליבל כנגד בכירים במש' התקשורת: מדוע המשרד מסתיר מכ-9 מיליון מנוי הסלולר, שעל פי החלטת מנכ"ל המשרד לאחר שימוע, הם היו זכאים כבר ממרץ 2019 למענה 24X7 במוקד של חברות התקשורת - לכל תקלה טכנית?
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה