למה 9 מיליוני מנויי חברות הסלולר לא מקבלים מענה 24/7 לכל תקלה טכנית?
פרק ראשון בסדרת כתבות, שתחשוף את "שלטון הצללים" במשרד התקשורת, שעובד בהתנדבות בשירות חברות הסלולר, כדי למנוע הטבות צרכניות עבור הציבור. והפעם: כיצד הרפורמה לשיפור המענה במוקדי השירות של חברות הסלולר לתקלות טכניות נדחתה בפעולה נסתרת, ללא כל שימוע, ללא כל פרוטוקול דיון וללא פרסום לציבור.
פרק ראשון בסדרת כתבות, שתחשוף את "שלטון הצללים" במשרד התקשורת, שעובד בהתנדבות בשירות חברות הסלולר, כדי למנוע הטבות צרכניות עבור הציבור. והפעם: כיצד הרפורמה לשיפור המענה במוקדי השירות של חברות הסלולר לתקלות טכניות נדחתה בפעולה נסתרת, ללא כל שימוע, ללא כל פרוטוקול דיון וללא פרסום לציבור.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה