יום שבת, 20 באפריל 2019

למה 9 מיליוני מנויי חברות הסלולר לא מקבלים מענה 24/7 לכל תקלה טכנית? פרק ראשון בסדרת כתבות, שתחשוף את "שלטון הצללים" במשרד התקשורת, שעובד בהתנדבות בשירות חברות הסלולר, כדי למנוע הטבות צרכניות עבור הציבור.

למה 9 מיליוני מנויי חברות הסלולר לא מקבלים מענה 24/7 לכל תקלה טכנית?
פרק ראשון בסדרת כתבות, שתחשוף את "שלטון הצללים" במשרד התקשורת, שעובד בהתנדבות בשירות חברות הסלולר, כדי למנוע הטבות צרכניות עבור הציבור. והפעם: כיצד הרפורמה לשיפור המענה במוקדי השירות של חברות הסלולר לתקלות טכניות נדחתה בפעולה נסתרת, ללא כל שימוע, ללא כל פרוטוקול דיון וללא פרסום לציבור.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain