מחקר: מרבית הקמעונאים כבר נותנים עדיפות לפרויקטי חדשנות ענן.
גם בישראל, ההכרה בחשיבות הטרנספורמציה דיגיטלית מתחילה לחלחל גם למגזר הקמעונאי. יותר ויותר קמעונאים מבינים את הכוח הגלום בדיגיטל ובטכנולוגיות הצומחות ככלים קריטיים לניהול המידע בארגון ויצירת חוויית לקוח ייחודית מקצה לקצה.
גם בישראל, ההכרה בחשיבות הטרנספורמציה דיגיטלית מתחילה לחלחל גם למגזר הקמעונאי. יותר ויותר קמעונאים מבינים את הכוח הגלום בדיגיטל ובטכנולוגיות הצומחות ככלים קריטיים לניהול המידע בארגון ויצירת חוויית לקוח ייחודית מקצה לקצה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה