יום ראשון, 3 במרץ 2019

האם יחול מפנה לגבי מוקד טלפוני 7X24 בחב' הסלולר לטיפול בתקלה טכנית? האם החל מ-21.3.19 יהיה מפנה דרמטי ומנויי חברות הסלולר יקבלו מענה בעניין כל תקלה בקבלת שירותי רט״ן 24X7 במשך 364 יממות בשנה

האם יחול מפנה לגבי מוקד טלפוני 7X24 בחב' הסלולר לטיפול בתקלה טכנית?
האם החל מ-21.3.19 יהיה מפנה דרמטי ומנויי חברות הסלולר יקבלו מענה בעניין כל תקלה בקבלת שירותי רט״ן 24X7 במשך 364 יממות בשנה (כשנכון להיום מפנים מנוי המתקשר אחרי השעה 18:00 לפנות למוקד הטכני החל מהשעה 08:00 למחרת) כפי שקבע מנכ״ל משרד התקשורת בחתימת ידו ב-21.5.18?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain