האם יחול מפנה לגבי מוקד טלפוני 7X24 בחב' הסלולר לטיפול בתקלה טכנית?
האם החל מ-21.3.19 יהיה מפנה דרמטי ומנויי חברות הסלולר יקבלו מענה בעניין כל תקלה בקבלת שירותי רט״ן 24X7 במשך 364 יממות בשנה (כשנכון להיום מפנים מנוי המתקשר אחרי השעה 18:00 לפנות למוקד הטכני החל מהשעה 08:00 למחרת) כפי שקבע מנכ״ל משרד התקשורת בחתימת ידו ב-21.5.18?
האם החל מ-21.3.19 יהיה מפנה דרמטי ומנויי חברות הסלולר יקבלו מענה בעניין כל תקלה בקבלת שירותי רט״ן 24X7 במשך 364 יממות בשנה (כשנכון להיום מפנים מנוי המתקשר אחרי השעה 18:00 לפנות למוקד הטכני החל מהשעה 08:00 למחרת) כפי שקבע מנכ״ל משרד התקשורת בחתימת ידו ב-21.5.18?
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה