מחקר: כיצד המדיה החברתית תמשיך להשפיע על הדרך בה אנו מטיילים ב-2019.
המדיה החברתית הופכת לגורם משמעותי יותר ויותר בתכנון טיולים גם בישראל. 7% העמידו פנים, שהם בחופשה כשכבר היו בבית. 11% צילמו תמונה של מקום אירוח, תוך העמדת פנים, ששם הם שוהים, כשלמעשה שהו במקום אחר. כל הממצאים.
המדיה החברתית הופכת לגורם משמעותי יותר ויותר בתכנון טיולים גם בישראל. 7% העמידו פנים, שהם בחופשה כשכבר היו בבית. 11% צילמו תמונה של מקום אירוח, תוך העמדת פנים, ששם הם שוהים, כשלמעשה שהו במקום אחר. כל הממצאים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה