המהפכה בעולם שירות הלקוחות ובמוקדי השירות הטלפוני - Call Centers.
16 טיפים של מנהלי מוקדי שירות מנוסים במסע להבנת הלקוח ב-Call Center, ארבעה טיפים במסע של העסק להפעלת כלים אנליטיים AI/BI במוקדי השירות ו-14 היכולות, שמספקת מערכת מבוססת כלי אנליטיקה.
16 טיפים של מנהלי מוקדי שירות מנוסים במסע להבנת הלקוח ב-Call Center, ארבעה טיפים במסע של העסק להפעלת כלים אנליטיים AI/BI במוקדי השירות ו-14 היכולות, שמספקת מערכת מבוססת כלי אנליטיקה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה