יום חמישי, 30 באוגוסט 2018

גישת ה-Multichannel פורחת בישראל. מערכות מוקד שירות רב ערוצי הן פתרון החוסך זמן וכסף ע"י קיצור תהליכי עבודה, אוטומציית תהליכי מכירה ושירות, הפחתת כ"א במוקדים והגדלת יעילות. על כל ארגון ועסק להיערך לעולם הצעירים חסרי הסבלנות להאזין להקלטות IVR ולעבור מתפריט אחד למשנהו ולשלב מערכות מתקדמות

גישת ה-Multichannel פורחת בישראל.
מערכות מוקד שירות רב ערוצי הן פתרון החוסך זמן וכסף ע"י קיצור תהליכי עבודה, אוטומציית תהליכי מכירה ושירות, הפחתת כ"א במוקדים והגדלת יעילות. על כל ארגון ועסק להיערך לעולם הצעירים חסרי הסבלנות להאזין להקלטות IVR ולעבור מתפריט אחד למשנהו ולשלב מערכות מתקדמות, שתזנקנה פשטות ותשפרנה נגישות. יש חשיבות לתהליך רציף הסוגר מעגל מכירה ושירות בשיחה או אינטראקציה רציפה אחת. זה מחייב שינוי תפישה מהותי בגוף השירות ובמוקדים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain