הכנסת אישרה אמש את הכפלת זמן המענה במוקדי שירות ל- 6 דקות.
התכנית (או המזימה, תבחרו את המילה הנכונה בעצמכם) של חברות הסלולר ובראשן סלקום להכפיל את זמן המענה במוקדי שירות לקוחות מ-3 דקות ל-6 דקות הצליחה. אמש הכנסת אישרה את התיקונים לחוק הגנת הצרכן, תיקונים שענו על כל הדרישות של חברות הסלולר וגם של חברות הביטוח. אז למה באים בטענות לביבי (שלא הצליח להעביר חקיקה בעד בזק)?
התכנית (או המזימה, תבחרו את המילה הנכונה בעצמכם) של חברות הסלולר ובראשן סלקום להכפיל את זמן המענה במוקדי שירות לקוחות מ-3 דקות ל-6 דקות הצליחה. אמש הכנסת אישרה את התיקונים לחוק הגנת הצרכן, תיקונים שענו על כל הדרישות של חברות הסלולר וגם של חברות הביטוח. אז למה באים בטענות לביבי (שלא הצליח להעביר חקיקה בעד בזק)?
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה