יום ראשון, 27 במאי 2018

חשיפת החורים ברגולציה הצרכנית (כביכול) בפניות למוקדי שירות לקוחות. הכניעה לדרישות חברות התקשורת הגדולות בקווי, בסלולר ובטלוויזיה להאריך את זמני המענה הרצויים במוקדי שירות הלקוחות מ-3 דקות ל-6 דקות השאירה חורים לא ברורים ותסבוכת רצינית, שמקורה בשימוע מפוברק ובריבוי ספינים על הציבור.

חשיפת החורים ברגולציה הצרכנית (כביכול) בפניות למוקדי שירות לקוחות.
הכניעה לדרישות חברות התקשורת הגדולות בקווי, בסלולר ובטלוויזיה להאריך את זמני המענה הרצויים במוקדי שירות הלקוחות מ-3 דקות ל-6 דקות השאירה חורים לא ברורים ותסבוכת רצינית, שמקורה בשימוע מפוברק ובריבוי ספינים על הציבור. האם השיחות למוקדי השירות תוכלנה לעבור ל"שירות השארת הודעות" (שירות Call-Back)? זה עדיין לא ברור.
http://bit.ly/2GUrcJW

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain