חשיפת החורים ברגולציה הצרכנית (כביכול) בפניות למוקדי שירות לקוחות.
הכניעה לדרישות חברות התקשורת הגדולות בקווי, בסלולר ובטלוויזיה להאריך את זמני המענה הרצויים במוקדי שירות הלקוחות מ-3 דקות ל-6 דקות השאירה חורים לא ברורים ותסבוכת רצינית, שמקורה בשימוע מפוברק ובריבוי ספינים על הציבור. האם השיחות למוקדי השירות תוכלנה לעבור ל"שירות השארת הודעות" (שירות Call-Back)? זה עדיין לא ברור.
http://bit.ly/2GUrcJW
הכניעה לדרישות חברות התקשורת הגדולות בקווי, בסלולר ובטלוויזיה להאריך את זמני המענה הרצויים במוקדי שירות הלקוחות מ-3 דקות ל-6 דקות השאירה חורים לא ברורים ותסבוכת רצינית, שמקורה בשימוע מפוברק ובריבוי ספינים על הציבור. האם השיחות למוקדי השירות תוכלנה לעבור ל"שירות השארת הודעות" (שירות Call-Back)? זה עדיין לא ברור.
http://bit.ly/2GUrcJW
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה