טריקים מדהימים של מש' התקשורת מונעים הגשת תלונות נגד חב' התקשורת.
למה אי אפשר להתלונן במשרד התקשורת נגד המשרד עצמו ונגד חברות התקשורת ולקבל העתק של התלונה? "הרמת מסך" מעל חלק מהשיטות של "ירידה בכמות התלונות" המוגשות למשרד התקשורת ע"י אזרחים - לקוחות חברות התקשורת, כנגד עוולות צרכניות של החברות הללו. חשיפת השטיקים של שמילה מימון, כדי "שלא יטרידו את מנוחתו בתלונות כנגד החברות החביבות עליו". לא להאמין לידי מי אמורות התלונות להגיע בסופו של דבר. עצוב מאד, למרות שאפשר להתפקע מצחוק.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה