יום שלישי, 20 במרץ 2018

מוקד שירות טלפוני CALL CENTER - טיפים לשיפור חווית שירות הלקוח. איך משפרים חווית שירות ללקוחות המאה ה-21 בלי להיכנס להוצאות כבדות? עסקים, שמפעילים מוקדי שירות לקוחות, תמיכה ושירות טכניים, שיווק וקידום מכירות, בין שהמוקד פועל במיקור חוץ או בין כתלי העסק, מחפשים פתרונות יעילים וזולים יותר. טיפים מעשיים.

מוקד שירות טלפוני CALL CENTER - טיפים לשיפור חווית שירות הלקוח. 
איך משפרים חווית שירות ללקוחות המאה ה-21 בלי להיכנס להוצאות כבדות? עסקים, שמפעילים מוקדי שירות לקוחות, תמיכה ושירות טכניים, שיווק וקידום מכירות, בין שהמוקד פועל במיקור חוץ או בין כתלי העסק, מחפשים פתרונות יעילים וזולים יותר. טיפים מעשיים.
 http://bit.ly/2psYZ72

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain