החל מהשבוע הקרוב גוגל תחל לחסום לאתרים את האוטופליי בפרסומות.
מה הסיכוי של אתרי אינטרנט לשרוד? נראה, שהמהלך האחרון של גוגל הוא המסמר האחרון בארון האתרים הרווחיים בארץ ובעולם. עם הקשחת מדיניות פרסומות הווידאו, הרווחים עלולים להצטמצם לרמת חוסר כדאיות. האם יש דרך להפוך את המהלכים האלה, שכרגע מרגישים לאתרים חמוצים כלימון, ללימונדה? בחינה לעומק - יתרונות וחסרונות של המהלך של גוגל עבור האתרים המפרסמים והפרסומאים ואנשי השיווק בנייח ובנייד.
http://bit.ly/2DhogVS
מה הסיכוי של אתרי אינטרנט לשרוד? נראה, שהמהלך האחרון של גוגל הוא המסמר האחרון בארון האתרים הרווחיים בארץ ובעולם. עם הקשחת מדיניות פרסומות הווידאו, הרווחים עלולים להצטמצם לרמת חוסר כדאיות. האם יש דרך להפוך את המהלכים האלה, שכרגע מרגישים לאתרים חמוצים כלימון, ללימונדה? בחינה לעומק - יתרונות וחסרונות של המהלך של גוגל עבור האתרים המפרסמים והפרסומאים ואנשי השיווק בנייח ובנייד.
http://bit.ly/2DhogVS
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה