יום ראשון, 11 בפברואר 2018

המהפכה בעולם ה-Contact Centers: מה אומרים 1,000 נציגי שירות על הלקוחות המתקשרים ועל המוקד בו הם עובדים? כיצד מתאימים את מערכות התמיכה בלקוחות וקשרי הלקוחות לצרכי העולם הנייד והחברתי החדש? מה השתנה לאחרונה באופי מוקדי השירות?

המהפכה בעולם ה-Contact Centers: מה אומרים 1,000 נציגי שירות על הלקוחות המתקשרים ועל המוקד בו הם עובדים?
כיצד מתאימים את מערכות התמיכה בלקוחות וקשרי הלקוחות לצרכי העולם הנייד והחברתי החדש? מה השתנה לאחרונה באופי מוקדי השירות? מהם המגמות והשינויים במוקדי השירות עקב המעבר שלהם לענן? מהם ממצאי המחקר בקרב המוקדנים?
http://bit.ly/2EfYFC6

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain