המהפכה בעולם ה-Contact Centers: מה אומרים 1,000 נציגי שירות על הלקוחות המתקשרים ועל המוקד בו הם עובדים?
כיצד מתאימים את מערכות התמיכה בלקוחות וקשרי הלקוחות לצרכי העולם הנייד והחברתי החדש? מה השתנה לאחרונה באופי מוקדי השירות? מהם המגמות והשינויים במוקדי השירות עקב המעבר שלהם לענן? מהם ממצאי המחקר בקרב המוקדנים?
http://bit.ly/2EfYFC6
כיצד מתאימים את מערכות התמיכה בלקוחות וקשרי הלקוחות לצרכי העולם הנייד והחברתי החדש? מה השתנה לאחרונה באופי מוקדי השירות? מהם המגמות והשינויים במוקדי השירות עקב המעבר שלהם לענן? מהם ממצאי המחקר בקרב המוקדנים?
http://bit.ly/2EfYFC6
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה