יום ראשון, 28 בינואר 2018

כיצד ניתן לקצר את זמני ההמתנה האינסופיים למענה אנושי במוקדי השירות? התשובה הראשונה: לא באמצעות הרגולציה החדשה ה"מתבשלת" במשרד התקשורת, שמטפלת בבעיות של האתמול עם הכלים של המאה הקודמת. התשובה השנייה: להקשיב לציבור ולנציגי הציבור המוסמכים

כיצד ניתן לקצר את זמני ההמתנה האינסופיים למענה אנושי במוקדי השירות?
התשובה הראשונה: לא באמצעות הרגולציה החדשה ה"מתבשלת" במשרד התקשורת, שמטפלת בבעיות של האתמול עם הכלים של המאה הקודמת. התשובה השנייה: להקשיב לציבור ולנציגי הציבור המוסמכים ולא לטייקונים, לבעלי ההון, הממון, הקשרים, החברות והלוביסטים.
http://bit.ly/2rGm0Y0


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain