יום חמישי, 7 בדצמבר 2017

מסרים מידיים במוקד השירות שלך - האם כדאי ליישם בעסק? עסקים רבים מעוניינים לשפר את הקשר עם הלקוחות ולשפר את "חוויית השירות". מדוע ראוי לשקול שימוש במסרים מידיים לקשר עם לקוחות?

מסרים מידיים במוקד השירות שלך - האם כדאי ליישם בעסק?
עסקים רבים מעוניינים לשפר את הקשר עם הלקוחות ולשפר את "חוויית השירות". מדוע ראוי לשקול שימוש במסרים מידיים לקשר עם לקוחות? אילו גישות יש לשילוב מסרים מידיים במוקד השירות? אי בחירה במסרים מידיים היא "התאבדות עסקית" לטווח ארוך.
http://bit.ly/2jprT5k

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain