פתרונות שירות טכנולוגיים הם מתקדמים אך אנשי שירות הלקוחות הם עדיין חשובים.
חברות וארגונים, שיהיו מעוניינים לייעל את השירות ללקוחות, יידרשו למצוא את האיזון הנכון בין אימוץ טכנולוגיות כגון RPA, AI או BOTS לבין השילוב עם נציגי שירות אנושיים הנדרשים כמעט בכל סיטואציה שירותית. כדי למצוא את האיזון הנכון על חברות וארגונים לבחון 3 נקודות עיקריות.
http://bit.ly/2yamh8f
חברות וארגונים, שיהיו מעוניינים לייעל את השירות ללקוחות, יידרשו למצוא את האיזון הנכון בין אימוץ טכנולוגיות כגון RPA, AI או BOTS לבין השילוב עם נציגי שירות אנושיים הנדרשים כמעט בכל סיטואציה שירותית. כדי למצוא את האיזון הנכון על חברות וארגונים לבחון 3 נקודות עיקריות.
http://bit.ly/2yamh8f
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה