יום שבת, 28 באוקטובר 2017

פתרונות שירות טכנולוגיים הם מתקדמים אך אנשי שירות הלקוחות הם עדיין חשובים. חברות וארגונים, שיהיו מעוניינים לייעל את השירות ללקוחות, יידרשו למצוא את האיזון הנכון בין אימוץ טכנולוגיות כגון RPA, AI או BOTS לבין השילוב עם נציגי שירות אנושיים הנדרשים כמעט בכל סיטואציה שירותית.

פתרונות שירות טכנולוגיים הם מתקדמים אך אנשי שירות הלקוחות הם עדיין חשובים.
חברות וארגונים, שיהיו מעוניינים לייעל את השירות ללקוחות, יידרשו למצוא את האיזון הנכון בין אימוץ טכנולוגיות כגון RPA, AI או BOTS לבין השילוב עם נציגי שירות אנושיים הנדרשים כמעט בכל סיטואציה שירותית. כדי למצוא את האיזון הנכון על חברות וארגונים לבחון 3 נקודות עיקריות. 
http://bit.ly/2yamh8f

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain