המהפכה בעולם ה-Contact Centers לאור השינוי באופי של הלקוחות.
כיצד מתאימים את מערכות התמיכה בלקוחות וקשרי הלקוחות לצורכי העולם הנייד והחברתי החדש? מה השתנה בשנתיים האחרונות באופי של מוקדי השירות? אילו שינויים יהיו במוקדי השירות כתוצאה מהמעבר לענן?
http://bit.ly/2yObNdZ
כיצד מתאימים את מערכות התמיכה בלקוחות וקשרי הלקוחות לצורכי העולם הנייד והחברתי החדש? מה השתנה בשנתיים האחרונות באופי של מוקדי השירות? אילו שינויים יהיו במוקדי השירות כתוצאה מהמעבר לענן?
http://bit.ly/2yObNdZ
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה