יום שלישי, 24 באוקטובר 2017

המהפכה בעולם ה-Contact Centers לאור השינוי באופי של הלקוחות. כיצד מתאימים את מערכות התמיכה בלקוחות וקשרי הלקוחות לצורכי העולם הנייד והחברתי החדש? מה השתנה בשנתיים האחרונות באופי של מוקדי השירות?

המהפכה בעולם ה-Contact Centers לאור השינוי באופי של הלקוחות.
כיצד מתאימים את מערכות התמיכה בלקוחות וקשרי הלקוחות לצורכי העולם הנייד והחברתי החדש? מה השתנה בשנתיים האחרונות באופי של מוקדי השירות? אילו שינויים יהיו במוקדי השירות כתוצאה מהמעבר לענן? 
http://bit.ly/2yObNdZ


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain