יום שבת, 2 בספטמבר 2017

משרד התקשורת שוב מבצע שימוע הנוגע לצרכנים בלי שהצרכנים שמעו על כך. "תרבות החושך" עדיין שולטת במשרד התקשורת: אלמלא הודעת הוט לבורסה על כך, שהיא קיבלה שימוע נוסף ממשרד התקשורת, לא היינו יודעים, שיש דבר כזה. השימוע הוא בתחום המכונה בשם "צמצום מרווחים",

משרד התקשורת שוב מבצע שימוע הנוגע לצרכנים בלי שהצרכנים שמעו על כך.
"תרבות החושך" עדיין שולטת במשרד התקשורת: אלמלא הודעת הוט לבורסה על כך, שהיא קיבלה שימוע נוסף ממשרד התקשורת, לא היינו יודעים, שיש דבר כזה. השימוע הוא בתחום המכונה בשם "צמצום מרווחים", שמשמעותו: מחירי חבילות: דאבל, טריפל וקוואדרו לצרכנים וכיצד מפקחים על בזק והוט במבצעים כאלה כדי שלא ידחקו את המתחרים בהם מהשוק. 
http://bit.ly/2wsID2r

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain