ניסיון למנוע פגיעה בציבור מצמצום שעות פעילות במוקדי שירות בחב' הסלולר:
"מגן הצרכנים" (סיני ליבל) במאמץ אישי לנסות ולסכל את המזימה של מש' התקשורת, אחרי שנסגרו עשרות אם לא מאות מוקדי שירות של חברות התקשורת ברחבי הארץ, לאשר לחברות התקשורת לצמצם את שעות הפעילות של המוקדים הטלפוניים מ-13 שעות ל-10 שעות ביממה, כאשר ממילא זמן ההמתנה ללקוחות קיימים (בניגוד לחדשים) במוקדי השירות של חברות הסלולר ארוך מאד.
"מגן הצרכנים" (סיני ליבל) במאמץ אישי לנסות ולסכל את המזימה של מש' התקשורת, אחרי שנסגרו עשרות אם לא מאות מוקדי שירות של חברות התקשורת ברחבי הארץ, לאשר לחברות התקשורת לצמצם את שעות הפעילות של המוקדים הטלפוניים מ-13 שעות ל-10 שעות ביממה, כאשר ממילא זמן ההמתנה ללקוחות קיימים (בניגוד לחדשים) במוקדי השירות של חברות הסלולר ארוך מאד.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה