פורסם מחקר על העדפות הקנייה של ישראלים בקניונים לעומת האינטרנט:
תפיסת המחירים, כמה, מה ואיך קונים? סיבות לקנייה בקניון ובאינטרנט ועוד. נראה, שהצרכן הישראלי הוא "צרכן נבון" ושקול כלכלית. ממצאים חשובים למנהלים ומנהלי שיווק, מנהלי מדיה, פרסומאים, עסקים וארגונים.
http://bit.ly/2fueXeh
תפיסת המחירים, כמה, מה ואיך קונים? סיבות לקנייה בקניון ובאינטרנט ועוד. נראה, שהצרכן הישראלי הוא "צרכן נבון" ושקול כלכלית. ממצאים חשובים למנהלים ומנהלי שיווק, מנהלי מדיה, פרסומאים, עסקים וארגונים.
http://bit.ly/2fueXeh
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה