יום חמישי, 29 בספטמבר 2016

הסטארטאפ הישראלי קומפרנדי זכה בפרס ראשון של 250,000$ בתחרות החדשנות של טוויטר.

הסטארטאפ הישראלי קומפרנדי זכה בפרס ראשון של 250,000$ בתחרות החדשנות של טוויטר.
הסטארטאפ עוסק בתחום של אופטימיזציית פרסום ברשתות חברתיות ומרחיב את קו מוצריו עם מוצר יחודי ליצירת פרסום אדפטיבי בזמן אמת. הוא מציע למפרסמים פלטפורמה אוטומטית לגילוי קהלי יעד היפר-רלוונטיים מבוססת בינה מלאכותית ולמידה עמוקה.
http://bit.ly/2d6gROU


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain