הסטארטאפ הישראלי קומפרנדי זכה בפרס ראשון של 250,000$ בתחרות החדשנות של טוויטר.
הסטארטאפ עוסק בתחום של אופטימיזציית פרסום ברשתות חברתיות ומרחיב את קו מוצריו עם מוצר יחודי ליצירת פרסום אדפטיבי בזמן אמת. הוא מציע למפרסמים פלטפורמה אוטומטית לגילוי קהלי יעד היפר-רלוונטיים מבוססת בינה מלאכותית ולמידה עמוקה.
http://bit.ly/2d6gROU
הסטארטאפ עוסק בתחום של אופטימיזציית פרסום ברשתות חברתיות ומרחיב את קו מוצריו עם מוצר יחודי ליצירת פרסום אדפטיבי בזמן אמת. הוא מציע למפרסמים פלטפורמה אוטומטית לגילוי קהלי יעד היפר-רלוונטיים מבוססת בינה מלאכותית ולמידה עמוקה.
http://bit.ly/2d6gROU
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה