למה צריך "לעבוד בעיניים" על הלקוחות בשוק הסלולר ובשוק הקווי?
הפרסומות של סלקום הן דוגמה מובהקת מה לא צריך לעשות. לסלקום לא היה, אין וגם לא יהיה בטווח הזמן הנראה לעין דור 4.5 בסלולר (LTE-A), תשלום בחשבונית אחת על שירותי האינטרנט לא החל עם רפורמת השוק הסיטונאי, והביצועים של לקוחות השוק הסיטונאי אינם הביצועים של מי שאינו בשוק הסיטונאי. להיכן נעלמה "האמת בפרסום"?
http://bit.ly/2bIBNdG
הפרסומות של סלקום הן דוגמה מובהקת מה לא צריך לעשות. לסלקום לא היה, אין וגם לא יהיה בטווח הזמן הנראה לעין דור 4.5 בסלולר (LTE-A), תשלום בחשבונית אחת על שירותי האינטרנט לא החל עם רפורמת השוק הסיטונאי, והביצועים של לקוחות השוק הסיטונאי אינם הביצועים של מי שאינו בשוק הסיטונאי. להיכן נעלמה "האמת בפרסום"?
http://bit.ly/2bIBNdG
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה