יום שני, 22 באוגוסט 2016

למה צריך "לעבוד בעיניים" על הלקוחות בשוק הסלולר ובשוק הקווי?

למה צריך "לעבוד בעיניים" על הלקוחות בשוק הסלולר ובשוק הקווי?
הפרסומות של סלקום הן דוגמה מובהקת מה לא צריך לעשות. לסלקום לא היה, אין וגם לא יהיה בטווח הזמן הנראה לעין דור 4.5 בסלולר (LTE-A), תשלום בחשבונית אחת על שירותי האינטרנט לא החל עם רפורמת השוק הסיטונאי, והביצועים של לקוחות השוק הסיטונאי אינם הביצועים של מי שאינו בשוק הסיטונאי. להיכן נעלמה "האמת בפרסום"?
http://bit.ly/2bIBNdG


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain