יום שבת, 20 באוגוסט 2016

סקירת הפתרונות המתקדמים לשיפור חווית שירות הלקוח במוקדים טלפוניים:

סקירת הפתרונות המתקדמים לשיפור חווית שירות הלקוח במוקדים טלפוניים:
עסקים, שמפעילים מוקדי שירות (שירות לקוחות, תמיכה טכנית ושירות טכני, שיווק וקידום מכירות), בין שהמוקד מופעל במיקור חוץ ובין בתוך כתלי העסק, מחפשים פתרונות מתקדמים, יעילים וזולים לשיפור חווית הלקוח. יש אפליקציות ומערכות כאלו גם מפיתוחים ישראלים. 
http://bit.ly/2bBNUrT

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain