יום שבת, 6 באוגוסט 2016

איך עובדים על הציבור (וחוסכים עליו כסף) במוקדי שירות הנפתחים ב-5 בבוקר:

איך עובדים על הציבור (וחוסכים עליו כסף) במוקדי שירות הנפתחים ב-5 בבוקר:
בזמן שהתביעה נגד הוט-מובייל ומשרד התקשורת עדיין מתנהלת על כך, שהוט מובייל הקדימה את שעת פתיחת מוקדיה לציבור ל-6 בבוקר (כדי לחסוך כסף. מי מתקשר בשעה כזו למוקד?), החליטה גם פרטנר לצפצף על הציבור ומשרד התקשורת והקדימה את שעת פתיחת המוקדים שלה ל- 5 בבוקר. הבג"ץ של האזרח סיני ליבל בדרך. 
http://bit.ly/2b2No9c

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain