יום שבת, 16 באפריל 2016

האם ניתן להחליף את עובדי מוקדי השירות ברובוט?

האם ניתן להחליף את עובדי מוקדי השירות ברובוט?
מיקרוסופט החלה להפעיל מערכת רובוטית חכמה בשם Tay, שתוצב במקום בני אדם במוקדי שירות לקוחות. מהפכת החלפת עובדי מוקדי השירות מכל הסוגים ברובוט חכם, שיודע לענות לשיחות מכל סוג (כולל וידיאו) ולתקשר עם כל פונה ולתת לו שירות מלא, תתרחש בשנים הקרובות במוקדי השירות. בינתיים מומלץ לעבור למצב של "כל ערוצי" (OmniChannel) כדי לשמור על חווית הלקוח ולא לאבד אותו. 
http://j.mp/1V9itsp


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain