איך חברות הסלולר בישראל איבדו קשר למציאות ולצרכי הלקוחות שלהן:
בזק יכולה "לקרקס" את כל מתחרותיה, מכיוון שכל צעדיה מוכתבים ע"י ניתוח ביקושים, תחזיות והקשבה להתפתחויות הטכנולוגיות המובילות למענה לצרכים עתידיים. פרטנר הצטרפה היום לרשימה של חברות מבולבלות המספקות פתרונות ישנים של העבר, שנכשלו בעבר. זאת, ברעש שיווקי, שנועד לטשטש את הצרכנים. זה לא יכול לעבוד לטווח ארוך.
http://j.mp/1XvwUoA
בזק יכולה "לקרקס" את כל מתחרותיה, מכיוון שכל צעדיה מוכתבים ע"י ניתוח ביקושים, תחזיות והקשבה להתפתחויות הטכנולוגיות המובילות למענה לצרכים עתידיים. פרטנר הצטרפה היום לרשימה של חברות מבולבלות המספקות פתרונות ישנים של העבר, שנכשלו בעבר. זאת, ברעש שיווקי, שנועד לטשטש את הצרכנים. זה לא יכול לעבוד לטווח ארוך.
http://j.mp/1XvwUoA

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה