יום שלישי, 10 בנובמבר 2015

חשיפת שיטות התמחור שאמורות להיות בשוק הסיטונאי העתידי של ישראל. שיטת השוק הסיטונאי הנוכחית

הגיעה למבוי סתום ולמעשה הגיעה לסוף דרכה ומתה. אולם, הרעיון של שוק סיטונאי הוא רעיון טוב כדי לשמר תחרות של שחקנים קטנים וזריזים בפלחי שוק ספציפיים. זאת, בדומה לתחרות בגישת ה-MVNO בשוק הסלולר. כל זאת, בתנאי שמפעילים את השיטות הטכנולוגיות, הכלכליות והתמחוריות הנכונות.
Telecom News - חשיפת שיטות התמחור שאמורות להיות בשוק הסיטונאי העתידי של ישראל
http://t-roo.click/8YzEEl

שיטת "השוק הסיטונאי" הנוכחית הגיעה ל"מבוי סתום" ולמעשה הגיעה לסוף דרכה ומתה. אולם, הרעיון של "שוק סיטונאי" הוא רעיון טוב מאוד כדי לשמר תחרות עם שחקנים קטנים וזריזים בפלחי שוק ספציפיים. מאת: אבי וייס



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain