Telecom Expert is talking
Telecom & High-Tech news items
יום שבת, 16 במאי 2015
שינוי שיטת שירות הלקוחות באורקל
הכל בענן, מקוון, נייד ופרסונלי:
http://t-roo.click/czSLip
Telecom News - שינוי שיטת התמיכה בלקוחות בארגונים ובעסקים: שירות מקוון בשיתוף הלקוח
http://t-roo.click/czSLip
אורקל חושפת לציבור הלקוחות (בשיתוף ארגון משתמשי אורקל), את הגישה החדשה של שירות הלקוחות, גישה המבוססת על מעורבות פעילה של הלקוחות בתהליך השירות, שהופך להיות מקוון, פרסונלי ואינטראקטיבי. מאת: אבי וייס
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
רשומה חדשה יותר
רשומה ישנה יותר
דף הבית
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
Ratings and Recommendations by outbrain
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה