Telecom Expert is talking
Telecom & High-Tech news items
יום שישי, 13 במרץ 2015
מוקדי שירות הלקוחות משנים את פניהם
עוברים לענן, למובייל, לשילוב ידע, ומספקים "רב ערוציות":
http://j.mp/Lior-Lurye-2015
Telecom News - Teleco2015 בסימן "רב ערוציות": הלקוחות רוצים קשר בכל דרך, גם במובייל
http://j.mp/Lior-Lurye-2015
שפע של הכרזות חדשות וחשיפות שירותים ופתרונות בעולם הטלפוניה העסקית ומוקדי שירות טלפוניים בישראל, שמתאימים את עצמם להתפתחות העולמית ולמגמה לספק שירות בענן לכל לקוח בערוץ, שהלקוח בוחר בו. מאת: אבי וייס
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
רשומה חדשה יותר
רשומה ישנה יותר
דף הבית
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
Ratings and Recommendations by outbrain
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה