יום שישי, 13 במרץ 2015

מוקדי שירות הלקוחות משנים את פניהם

עוברים לענן, למובייל, לשילוב ידע, ומספקים "רב ערוציות":
http://j.mp/Lior-Lurye-2015
Telecom News - Teleco2015 בסימן "רב ערוציות": הלקוחות רוצים קשר בכל דרך, גם במובייל
http://j.mp/Lior-Lurye-2015

שפע של הכרזות חדשות וחשיפות שירותים ופתרונות בעולם הטלפוניה העסקית ומוקדי שירות טלפוניים בישראל, שמתאימים את עצמם להתפתחות העולמית ולמגמה לספק שירות בענן לכל לקוח בערוץ, שהלקוח בוחר בו. מאת: אבי וייס



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain