יום חמישי, 16 באוקטובר 2014

טכנולוגיות העתיד במרכזי שירות לקוחות ועל הגוף של כל אחד

עולם חדש נולד, של ממשק משתמש אדם-מחשב:
Telecom News - טכנולוגיות העתיד במרכזי שירות: מכונות תעננה בחכמה לפונים באופן אישי
http://j.mp/ZwiLi3

ההתפתחות המהירה והמדהימה של תחום זיהוי דיבור, שנמצא בדרך ל"עוזר אישי" ומשם למערכות חדשות של ממשק אדם-מכונה בסלולר, ובהמשך למכונות המדברות עם בני אדם ונותנות שירות מלא ופרסונלי. מאת: אבי וייס



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Ratings and Recommendations by outbrain