Telecom Expert is talking
Telecom & High-Tech news items
יום חמישי, 16 באוקטובר 2014
טכנולוגיות העתיד במרכזי שירות לקוחות ועל הגוף של כל אחד
עולם חדש נולד, של ממשק משתמש אדם-מחשב:
Telecom News - טכנולוגיות העתיד במרכזי שירות: מכונות תעננה בחכמה לפונים באופן אישי
http://j.mp/ZwiLi3
ההתפתחות המהירה והמדהימה של תחום זיהוי דיבור, שנמצא בדרך ל"עוזר אישי" ומשם למערכות חדשות של ממשק אדם-מכונה בסלולר, ובהמשך למכונות המדברות עם בני אדם ונותנות שירות מלא ופרסונלי. מאת: אבי וייס
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
רשומה חדשה יותר
רשומה ישנה יותר
דף הבית
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
Ratings and Recommendations by outbrain
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה