Telecom Expert is talking
Telecom & High-Tech news items
יום שבת, 6 בספטמבר 2014
ניהול עובדים ולקוחות ברשת חברתית
ו"כלכלה התנהגותית" כבסיס להצלחת מנהלים, עובדים ועסקים:
Telecom News - Social Business - תפיסת עולם שטרם הופנמה והמציגה שיטות ניהול חדשות
http://j.mp/1tdYFlL
מצב אימוץ טכנולוגיות Social Business בישראל מפגר אחרי העולם בפער עצום, כאשר טכניקות ניהול חדשניות נעשו מקובלות בעולם. למה המנהלים הישראליים לא מקשיבים בכלל ללקוחות (למרות כל הסיסמאות)? מאת: אבי וייס
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
רשומה חדשה יותר
רשומה ישנה יותר
דף הבית
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
Ratings and Recommendations by outbrain
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה