Telecom Expert is talking
Telecom & High-Tech news items
יום חמישי, 1 במאי 2014
אימות קול במוקדי שירות לקוחות
Telecom News - נייס תאמת זהות לקוח בזמן אמת בפנייתו למרכז שירות לקוחות
http://bitly.com/1nNakZz
הטכנולוגיה הוטמעה כבר בארגונים פיננסיים גדולים ומאפשרת להם לאמת בקלות ובמהירות את זהות המתקשרים, לצמצם את משך הטיפול בפנייה, לשפר את חוויית הלקוח ולצמצם הונאות. מאת: חיים חביב
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
רשומה חדשה יותר
רשומה ישנה יותר
דף הבית
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
Ratings and Recommendations by outbrain
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה