Telecom Expert is talking
Telecom & High-Tech news items
יום רביעי, 9 באפריל 2014
הבדיחה של הטיפול בתלונות הציבור ע"י משרד התקשורת:
Telecom News - הבדיחה והמריחה של אגף בכיר פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת
http://bitly.com/1qjgr6C
ניתוח: אגף הפיקוח והאכיפה, במשרד התקשורת, שמופקד גם על השמירה על ההוגנות במתן השירות לצרכן, פרסם אמש את דו"ח פניות הציבור לשנת 2013. מה חסר בדו"ח? העיקר: פיקוח ואכיפה! מאת: אבי וייס
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
רשומה חדשה יותר
רשומה ישנה יותר
דף הבית
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
Ratings and Recommendations by outbrain
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה